Bragd-Birger: Fördelen med att ligga sist är att man kan bli underskattad, helst av laget som ligger högt i tabellen. Det vi har emot oss möjligen är att vi varit ett vasst lag tidigare säsonger, men den känslan har nog gått över vid det här 'laget'.
Känns som man skulle kunna räkna upp viket lag som helst i tabellen och konstatera att det inte kommer att bli "gosigt".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
att vi varit ett vasst lag tidigare säsonger, men den känslan har nog gått över vid det här 'laget'.
Känns som man skulle kunna räkna upp viket lag som helst i tabellen och konstatera att det inte kommer att bli "gosigt".