1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1208332

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26

"Dom hakar och håller i" säger Beech till HVTV :-)

[url=hv71.hockeyligan.se/?contentid=13195617281]Inför Med Grillen Och Beech[/url]

Annars är det backkris just nu. Pelle G slog upp sin gamla skada mot Frölunda senast. Torp, Björk och Ward saknas sedan tidigare. Idag plockar man hem Jesper Williamsson från Oskarshamn, där han gjort bra ifrån sig och i och med det mönstar man 5 backar, till och med 6 om den tandalöse Almqvist kommer till spel.

På forwardssidan saknas Voutilainen fortfarande och det är tveksamt med André Petersson.


Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Et tu Brute: Ni kan spela med er 4:e lina hela matchen o vinner ändå.
What´s the problem?

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Et tu Brute: Positivt för oss. Men det gör nog ändå ingen skillnad i poängfördelningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer