Helt sjuk match. Lindbäck var fan helt sanslös. Hoppas han kan få en boost av det här nu och spela på en jämn och bra nivå fortsättningsvis. Otroligt skönt!!
Inlägg: 1208773
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har inte följt en sekund av matchen tills jag alldeles nyss fick ett SMS där det stod: "Fan va härligt"
Hur var matchen, nyförvärven?
Upprop: Petré till OS! ;-)
Har inte följt en sekund av matchen tills jag alldeles nyss fick ett SMS där det stod: "Fan va härligt"
Hur var matchen, nyförvärven?
Upprop: Petré till OS! ;-)
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Lindbäck visa ju verkligen vem han är ikväll, hoppas han kan fortsätta spela så här sannslöst bra.