Kattgubben: Jag ska vara helt ärlig nu och skriva att, jag hoppas att nån i Skellefteå nitar den där jävla Laine så att han inte kliver upp från isen själv utan att han får hjälp.
Hur fan kan HVinnerborg inte ens ta utvisning där.
Ju mer jag tänkt på detta under dagen ju mer kan jag konstatera att Laine är en av de fegaste spelare jag sett liksom Jämtin också från HV. Fin plantskola dom har där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag ska vara helt ärlig nu och skriva att, jag hoppas att nån i Skellefteå nitar den där jävla Laine så att han inte kliver upp från isen själv utan att han får hjälp.
Hur fan kan HVinnerborg inte ens ta utvisning där.
Ju mer jag tänkt på detta under dagen ju mer kan jag konstatera att Laine är en av de fegaste spelare jag sett liksom Jämtin också från HV.
Fin plantskola dom har där.