The Artist Bremberg, former known as Linkan, Micke Lumo och Sven Nylander vore mumsfillibabba att få in under granen innan jul. För ett antal av de nyköpta spelarna inför dennna säsong som bevisat sig inte hålla undrar jag om det finns angerrätt vid hockeyspelarköp. Någon som vet? Sverker O?
Off-topic: Tipsextra 40 år. Man blir nästan gråtfärdig av nostalgi. Länge sedan man hörde av Leif Larsson. Vilken sanslöst 2:a halvlek det var i retromatchen som visas ManU - WesBromwich.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Off-topic: Tipsextra 40 år. Man blir nästan gråtfärdig av nostalgi. Länge sedan man hörde av Leif Larsson. Vilken sanslöst 2:a halvlek det var i retromatchen som visas ManU - WesBromwich.