I samma veva som kvällsblaskan förra veckan klev ut med att Lener tjänade drygt 4 millar förra säsongen, långt ifrån tvåan sades det och där var det en bild på Challe med 1,2 millar (ingen bild på pengarna dock).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I samma veva som kvällsblaskan förra veckan klev ut med att Lener tjänade drygt 4 millar förra säsongen, långt ifrån tvåan sades det och där var det en bild på Challe med 1,2 millar (ingen bild på pengarna dock).