Inlägg: 1210628
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Hahl Bundy: Jag neggotippar 1-2. Fruktansvärt trist att Sonnenberg inte spelar, lika trist att gabbe avstår...två av våra mest framträdande spelare i dom senaste matcherna, tror det kommer att ha påverkan på matchbilden.
Betänk att Brynäs ger grishockeyn ett fult ansikte!