1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1211083

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Kul att se MPS idag !! Grym speed !!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Jag är gryyymt missnöjd!

Charles Berglunds fingertoppskänsla i sudden kostar oss bonuspoängen, det är jag helt säker på. Vilken pp-uppställning... Och sen att vi kör två forwards i 4-4 spelet när de kör tre, hemma! Vill vi inte vinna? Måns (iofs bra ihop med 51-91 idag, men ändå...) och Börje i sista bytet, hur tänker man där?!

Matchen i övrigt då? Tja, trots generöst hcp så våldtar vi Brynäs när vi väl inser att det är match. 31-5 i skott säger allt. Utan Markan så hade de varit jumbo, men, men...

Annars då? Foppa - Fotsex... Brynäs - Äckel...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.