1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1211348

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Klart det inte är en slump!
Jag har länge misstänkt att vi är utsatt för en konspiratorisk komplott, lika evil som slug!
Detta går långt upp i hierarkin inom Svenska Hockeyförbundet o långt in i de djupaste delarna av Hockeyligan.

Själv tror jag att det är en utomjordisk universell infiltration som kommer att påverka Timrå IK väldigt hårt o djupt in i den svenska folksjälen!

TJ är inte den vi tror... Inte heller Challe o Linkan.
Dom har blivit bortförda av just utomjordingar o har blivit ersatta av replikor.

Det är så hemskt!
Vi måste nog göra ett uppror o inte låta oss bli indoktrinerade o vilseledda av dessa hemska infiltratörer som konspirerar mot oss.
Vakna alla! Det här är slutet om vi inte förenar oss!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag kan rekommendera foliehatt. Sitter alltid med den på när jag tittar på match så att inte läkarna i randiga kostymer kan se min tankar.

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Fy fan...är nåt vad det ser ut att vara längre? Vart är världen på väg?

Sv: Apropå nånting...

... så spelar S-M Sunnqvist med Sundsvall nere i Malmö ikväll.

Hoppas han får rejält med istid.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer