1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1211583

Sv: Apropå nånting...

Ambroo: Mysko var ordet. Är det så att man inte förstärker ytterligare med minst en forward kommer jag bli mycket upprörd. Inte minst eftersom det här med Anger nu också kommit ut och inte minst eftersom Lander (en av våra härförare) och MPS försvinner en bra stund.

Men blir det så att vi går och vinner nästan varje match framtill efter J-VM. Ja då kan jag väl förlåta.....

Anger ut - Två nya med bra karaktär in. Då slipper vi garanterat kvalserien. Vi går nog t.o.m. till slutspel då!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Skarin: så är det. anger har inte mycket av det precis

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.