Skarin: ja vad gör lello nu?
Inlägg: 1211585
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det verkar som både Dahlén och Nubben hänger löst i Göteborg. Kanske nåt för Timrå IK att plocka in? Eller varför inte Lill-Kenta och Nubben tillbaka i TIK?