Skräp också... jaja.. bara att rulla på!
Inlägg: 1211678
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
Våra avslut är allt annat än kliniska. Det känns som att det blir fjolligt sista momentet hela tiden.