Inlägg: 1211831
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
Webradiokommentatorerna säger det rätt bra. Vi tar dåliga skott i PP och ingen skymmer. Vi har ingen som gör skitjobbet. INGEN!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
Kan bli Roxette dubbelpost nu men jag märkte att Frölunda lyckats knyta till sig en riktigt bra center, men vi kan ju satsa på Nylander, ja menar, han e ju bra?
eller?...........................................
eller?...........................................
Varför kan inte vi göra mål i PP ? Varför ?
3 lägen och 0 mål.
FBK 2 lägen och 2 mål.
SKIT !