RocknRolf2: Vi låg under med 2-0 mot Brynäs också. Enda chansen för oss är ju att vi inte får ta ledning med 2-0 själva. Det brukar ju inte leda till nåt bra. Detta kanske vi kan vända?
Inlägg: 1211836
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
John K: Chansen finns ju, men den är mikroskopisk liten. I så fall väntar en sudden med toppning av Challe, Starkov på backen?