1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1212184

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
Ambroo: Faktum är ju att man börjat lira bättre. Men man vänder inte på detta över en natt. Problemet är att om vi inte håller i denna form och fortsätter plocka poäng så sitter vi i skiten igen efter en match eller två..

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
dr-nix: Så är det ju och det är jag fullt medveten om. Men nu är det den här matchen det handlar om och så många idiotiska inlägg som föll här under en par timmars tid är svåra att undgå och än svårare att inte reagera på.

Kan vi hålla upp den här farten och intensiteten så får FHC det jobbigt på lördag. De är kanske det lag som trivs allra sämst i egen zon och ligger vi bara på och checkar som idag så kommer det att ge utdelning.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer