Ambroo: Ja, frågan är ju om Challe har "råd" att sätta Anger tillsammans med Corso och Hynning igen om Sonnenberg inte är tillbaka. Maken till formsvag spelare får man leta efter.
Då tar jag hellre att Piros lirar ytter tillsammans med Corso och Hynning för att sedan centra en 3-4:e line också istället för att Anger ska slösa med istid.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då tar jag hellre att Piros lirar ytter tillsammans med Corso och Hynning för att sedan centra en 3-4:e line också istället för att Anger ska slösa med istid.