Skarin: Jag tycker FBK såg stressade ut i sina anfall. Men det beror ju på att dom mötte ett bra försvar också. Jag tror inte heller att FBK kändes sig speciellt säkra trotts 2-0 överläge dom kände att dom mötte ett starkare lag. det hörde man ju även i interjuerna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror inte heller att FBK kändes sig speciellt säkra trotts 2-0 överläge dom kände att dom mötte ett starkare lag. det hörde man ju även i interjuerna.