Skulle vara kul om publiken kunde hitta tillbaka till Eon också, så att det blir lite pengar i kassan. Där sitter man ju i glashus förståss, men tufft när man bor i Stockholm.
Men tänk att spöa VF i helgen, sedan inför en fullsatt arena krossa SSK med 7-0 och visa hela Sverige att The Big Red Machine är tillbaka - och utmanar om guldet!!
Ehhh...vafan fick jag den sista bisatsen ifrån...hybris!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men tänk att spöa VF i helgen, sedan inför en fullsatt arena krossa SSK med 7-0 och visa hela Sverige att The Big Red Machine är tillbaka - och utmanar om guldet!!
Ehhh...vafan fick jag den sista bisatsen ifrån...hybris!!
Gonatt! Seger = Skööön sömn