Dream Team: Jurefalk är en jäkla stjärna alltså. Han skulle kunna få den mest täta och spännande match att vara ointressant med sitt odugliga snack. Vi har en fruktansvärd tur som inte har honom som vår PPV - kommentator. Å andra sidan kanske det skulle komma fler människor till arenan? Taktiskt av FBK möjligtvis?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har en fruktansvärd tur som inte har honom som vår PPV - kommentator.
Å andra sidan kanske det skulle komma fler människor till arenan?
Taktiskt av FBK möjligtvis?