Utlandsintresse för Anger? Hoppas, hoppas!
Inlägg: 1212412
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Vem får vi istället då , om Anger försvinner ? Dessutom försvinner ju 91:orna till J-VM , så vi måste ha ny / nya forwards vilket som .
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Vore ju riktigt gott om det går att lösa. Hoppas att Anger själv också är villig att lämna.