Inlägg: 1212564
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
mikenomad:
Äh, tagga upp nu! Just nu har ni ju knaprat in 2p på MoDo i maratontabellen och har ju en grym ungdomsverksamhet, oslagbar mediaexponering, karismatisk coach, fin arena och ekonomiska muskler...
Äh, tagga upp nu! Just nu har ni ju knaprat in 2p på MoDo i maratontabellen och har ju en grym ungdomsverksamhet, oslagbar mediaexponering, karismatisk coach, fin arena och ekonomiska muskler...
Längre än så räcker vi inte.
Vad har vi att sätta emot mästarklubbar som Modo och Brynäs?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar