Jag litar inte riktigt på "Boorken". Har själv ingen vidare koll på Fagervall, men hur bra har det gått för "Löven" på sistone egentligen? Ett skitlag förvisso, men ett skitlag som normalt presterar bättre än årets upplaga brukar det vara. Och "Linkan" får gärna återgå till "Laget i stan" för min del. Timrå IK borde sikta lite högre än så här. Det är min spontana kommentar i frågan...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag litar inte riktigt på "Boorken". Har själv ingen vidare koll på Fagervall, men hur bra har det gått för "Löven" på sistone egentligen? Ett skitlag förvisso, men ett skitlag som normalt presterar bättre än årets upplaga brukar det vara. Och "Linkan" får gärna återgå till "Laget i stan" för min del. Timrå IK borde sikta lite högre än så här. Det är min spontana kommentar i frågan...