dr-nix: Ser väl bra ut tycker jag. Men säg den som trodde Anger skulle spela i 4e kedjan i slutändan när han presenterades som vårt nyförvärv?!? inte jag i alla fall...
Inlägg: 1212732
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Bigthelin: Nej, det hade man inte kalkylerat med. Men nu så känns det väl spontant som om det är ända stället han passar på...