Kattgubben: Så blir det alltid i Scandinavium när publiken blir konfunderad. Det är man nu. TIK är bra i första perioden.
Inlägg: 1212777
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Inte alls så tokigt. Synd på Corsos chans. Piros ser väldigt pigg ut! Caslava har faktiskt gjort 2 missar hittills, det ser man nästan aldrig. Överlag bra backspel dock. Lindbäck jobbar på bra med.