I alla fall en skön kommentar av artikeln, signerad min vän Fredrik kl 12:13...
"Hitler dog 1945 och jag förstår inte varför någon hälsar på honom i en hockeylada. Det finns förvisso vågade teorier om att han skall finnas nedfryst på Antarktis, eller fortfarande trots mycket hög ålder befinna sig i Sydamerika. Att han skulle hålla på Björklöven låter ytterst osannolikt. Han var inte ens hockeyintresserad."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I alla fall en skön kommentar av artikeln, signerad min vän Fredrik kl 12:13...
"Hitler dog 1945 och jag förstår inte varför någon hälsar på honom i en hockeylada. Det finns förvisso vågade teorier om att han skall finnas nedfryst på Antarktis, eller fortfarande trots mycket hög ålder befinna sig i Sydamerika. Att han skulle hålla på Björklöven låter ytterst osannolikt. Han var inte ens hockeyintresserad."
Redigerad kommentar