1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1213575

Sv: Apropå nånting...
JimmyH:

Liten chans att Sebbe spelar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
PEAP: Spelade thörnberg i frölunda i lördags eller? Surt med en massa knäskador...

Sv: Apropå nånting...
PEAP: skönt att det inte var allvarligare än så med Erixon. Tycker inte han ska spela om han inte känner sig 100%ig. Då tycker jag hellre att Sunnqvist ska få spela.