1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1214147

Sv: Apropå nånting...
lungan: Apropå spelare till torsdag så vill jag INTE se Anger då! Skandal att han överhuvudtaget fick spela idag. Han har fått tillräckligt med chanser nu och karln har baske mig inte skapat ett dugg. Det är ett hån mot Starkov att Anger spelar och Starkov inte får ett byte! Inte för att Starkov briljerat direkt men han är dock mera kreativ och har i alla fall skapat mera än Anger.
Nä nu måste Anger bort! In med en junior istället som i alla fall kämpar o kan smälla på och som har hjärta för föreningen.
Sen är det bara att hoppas på Gabbe, Pärssa o Styfen på torsdag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timråit H-sand: Håller med fullständigt,han spelar som i ett vacum

Sv: Apropå nånting...
Timråit H-sand: "Skandal att han överhuvudtaget fick spela idag"

Kan ha något att göra med att måns, G. karlsson och Pärra var borta frammåt samtidigt som vi hade dåligt med backar eftersom sonntag och Styf fattades då kan vi ju inte precis sätta in en back som forward.....

Sv: Apropå nånting...
Timråit H-sand: *bjäbb*

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer