Blizzard: Det kommer säkert fler chanser för Sebbe. Som dessa turneringar ser ut idag så verkar det som de flesta hockeyspelare får chansen att vara med (även om jag tycker att Sebbe gjort en kanonsäsong). Titta bara på uttagningen i övrigt, 6 spelare från Dahléns Frölunda (P-J Axelsson, Joel Lundqvist, Oscar Hedman, Christian Bäckman, Tobias Wiklund och Johan Holmqvist). Det är inte direkt så man säger WOW!
Nu hoppas vi att Sebbe har bra läkkött så han kan vara med efter juluppehållet. Vi behöver alla spelare vi har att tillgå för att det här ska gå vägen. Knepigt att Sebbe säger att han inte varit i kontakt med BÅG då Wikegård berättade nyheten under gårdagens Hockeykvälll. Beskedet hade kommit klockan 15. Är det Challe som meddelat då eller vem sköter det?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blizzard: Det kommer säkert fler chanser för Sebbe. Som dessa turneringar ser ut idag så verkar det som de flesta hockeyspelare får chansen att vara med (även om jag tycker att Sebbe gjort en kanonsäsong). Titta bara på uttagningen i övrigt, 6 spelare från Dahléns Frölunda (P-J Axelsson, Joel Lundqvist, Oscar Hedman, Christian Bäckman, Tobias Wiklund och Johan Holmqvist). Det är inte direkt så man säger WOW!
Nu hoppas vi att Sebbe har bra läkkött så han kan vara med efter juluppehållet. Vi behöver alla spelare vi har att tillgå för att det här ska gå vägen. Knepigt att Sebbe säger att han inte varit i kontakt med BÅG då Wikegård berättade nyheten under gårdagens Hockeykvälll. Beskedet hade kommit klockan 15. Är det Challe som meddelat då eller vem sköter det?