Inlägg: 1214252
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
mikenomad: Gubben bredvid mig sa nåt klokt vid 4-0:
Kommer du ihåg matchen då vi ledde med 5-0 o matchen slutade 6-5?
Ja, sa jag med ett hurtigt leende. Men jag kommer även ihåg när vi vann mot FBK med 6-0!
Att jag aldrig kan hålla igen klaffen o lyssna på dom med erfarenhet. Brist på erfarenhet, trots min erfarenhet.
70 plussarna vet vad dom snackar om :)
Kommer du ihåg matchen då vi ledde med 5-0 o matchen slutade 6-5?
Ja, sa jag med ett hurtigt leende. Men jag kommer även ihåg när vi vann mot FBK med 6-0!
Att jag aldrig kan hålla igen klaffen o lyssna på dom med erfarenhet. Brist på erfarenhet, trots min erfarenhet.
70 plussarna vet vad dom snackar om :)
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
mikenomad: Ja det är fantastiskt i sig.
Men det beror nog på att hur vi än vinner så berör Timrå IK :)
Men det beror nog på att hur vi än vinner så berör Timrå IK :)
;-)