Inlägg: 1214257
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
mikenomad: Det var kanske den han syftade på? Fast förvirringen var total?
Jag tror han ville få fram vid 4-0, att inte ens en 5-0 ledning är säker.
Jag tror det. Vi säger så. :)
Det kanske var därför jag satt en hel period o funderade på vilken match vi ledde med 5-0 o vann med 6-5.
Jag tror han ville få fram vid 4-0, att inte ens en 5-0 ledning är säker.
Jag tror det. Vi säger så. :)
Det kanske var därför jag satt en hel period o funderade på vilken match vi ledde med 5-0 o vann med 6-5.
Redigerad kommentar
Minns ju även en match häromåret hemma mot HV som startade mardrömslikt med ett 0-5 underläge(tror jag det var) men som till slut slutade oavgjort.