Inlägg: 1214263
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
mikenomad: Ja vi börjar bryta vissa trender nu.
Nä, det var en skön rättvis seger, mer segrar framöver,Ta Luleå på Torsdag o RBK på lördag.
Då kan man vara lugn fram till annandan. När hände nåt sånt sist?
Fast nu har det ju inte hänt än förstås! :)
Nä, det var en skön rättvis seger, mer segrar framöver,Ta Luleå på Torsdag o RBK på lördag.
Då kan man vara lugn fram till annandan. När hände nåt sånt sist?
Fast nu har det ju inte hänt än förstås! :)
Redigerad kommentar