Hahl Bundy: Luleå i Luleå är knappast en enkel match. Tror att det blir en svår match.
Inlägg: 1214267
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
dr-nix: Har inte sagt nåt annat, men vi kan ändå ta 3 p liksom mot Rögle.
Vi har flyt nu som jag hoppas håller i sig.
Vi har flyt nu som jag hoppas håller i sig.