Ambroo: Vad är fel med att slå en icing i det där läget? Allt bättre än ett mål i arslet är väl att föredra!?
Inlägg: 1214315
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Dream Team: Ja man kan väl tycka det? Det spelar ingen roll om man slår tio raka. Det är ingen skönhetstävling.