Inlägg: 1214318
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Ambroo: funderar ibland på hur högt Corso legat i poängligan om han hade haft en mer klinisk spelare än Hynning vid sin sida.
Man måste ju emellertid vara ärlig och säga att han är DÄR när det ska göras mål, han sätter dock inte alltid dit den. Många forwards är ju inte ens där.
Man måste ju emellertid vara ärlig och säga att han är DÄR när det ska göras mål, han sätter dock inte alltid dit den. Många forwards är ju inte ens där.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Ambroo: Exakt. Det blir ju liksom inte fängelse om man lyfter ut en puck ur egen zon, inte minst när man leder med ett par mål. Det är även tillåtet att slå icing har jag hört. Även på hemmaplan. Bättre det än att mota iväg pucken till stillastående spelare. Framförallt när man nyss släppt in ett mål. Varför krångla till det hela så att säga?
Hur som havre är det lite lättare att göra rätt vid sidan av isen.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Ambroo: Finns sanning i det du säger men nu var det en specifik situation vi pratade om, ge han skit för det han gör dåligt men fabricera inte fram situationer så att du ska kunna klaga på honom eller någon annan.. Det sker alldeles för ofta här på HS.
Hynning är på väg att ta tillbaka pucken och lägga ut den ur zonen till Corso, han rår som sagt inte för vad Karlsson gör. Kolla på situationen igen så får du se.
Hynning är på väg att ta tillbaka pucken och lägga ut den ur zonen till Corso, han rår som sagt inte för vad Karlsson gör. Kolla på situationen igen så får du se.
Edit: Vi kommer nog inte längre i diskussionen. Man kan väl avsluta med att konstatera att våra åsikter går isär...
Redigerad kommentar