3-1 till Modo och uselt spel av HV. Nåväl det är väl positivt att HV tappar poäng - det är ju dom vi skall om..
Inlägg: 1214458
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
The Palm: Ja, vad fan sysslar HV med? Osexigt att dom måste ha sin förstafemma intakt för att vara bra. Lever ens Davidsson längre?
Jaja. Varje omgång som vi har SM-guldvinnarna bakom oss får vi vara glada.
Jaja. Varje omgång som vi har SM-guldvinnarna bakom oss får vi vara glada.