KniveN: Jaha ja, men varför tror du att jag svarar dig då?
Inlägg: 1214674
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Ambroo: För att du är som många andra patetiska personer här inne som måste ha någon/ några hackkyckling i laget att klaga på, där alla situationer den spelaren är med i som inte faller väl ut automatisk är den personens fel...