1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1215076

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10

wow 0-3 efter första det hade jag aldrig trot inför matchen.

Helt okej period från Timrås sida men det var mycket flyt inbladat i 0-2 och 0-3. Nu gäller det att inte ge bort enkla kassar. ALLA! vet att om man ger Luleå ett lillfinger (speciellt på hemmaplan) så tar dom tamefan hela armen. Minns att vi inte för så länge sedan (någon säsong sedan) ledde med 0-3 och när matchen var slut hade Luleå vänt till 6-3.

Må detta hålla i sig..

Ta i trä.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.