1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1215716

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Pätr: Frågan du bör ställa dig är väl VARFÖR luleå vinner skotten i dom två sista perioderna...att det ska vara så jävla svårt.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Starkt jobbat bonus med 1 poäng när endast Pääjärvi åker skridskor och Lindmark förlåt Lindbäck är bäst i TIK, sämst domaren morgan J, men blir nog poppulär även om det ser geomskiligt ut att gynna hemmalaget. Styf var rinrostig surgubbe annars slet dom väl som vanligt där bak i försvaret Sebben saknades mest, men som sagt starkt jobbat 1 poäng fast man tycker nog att sista minuten i varje perre ska bara ska muras igen saknr Johan A och Pyrre mest. Nu flyger vi till andra änden sådär 160 mil..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...