Pätr: I 2.a perren sa kommentatorn efter halva att Fuleå hade 10-2, och jag kunde då räkna in minst 3 skott efter det. Så skottstatistiken kan man ju ta med en nypa salt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
I 2.a perren sa kommentatorn efter halva att Fuleå hade 10-2, och jag kunde då räkna in minst 3 skott efter det.
Så skottstatistiken kan man ju ta med en nypa salt.