Hahl Bundy: Det där är desperata ord från en desperat tränare. Det är som när Popovic snackar om att "hitta vägar för att jobba hårdare och vara bättre".
Bottenlagen har slut på soppa nu, den enda risken är väl att dom sprattlar till lite och tyvärr har ju skitlag en förmåga att göra det mot just Timrå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Bottenlagen har slut på soppa nu, den enda risken är väl att dom sprattlar till lite och tyvärr har ju skitlag en förmåga att göra det mot just Timrå.