1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1216049

Sv: Anger lämnar
Anger blev inte den succé vi hoppades på när säsongen inleddes. Dock är jag övertygad om att han gjort så gott han kunnat. Antagligen behöver han sin parhäst Bremberg som fixar lägena. Nu kan vi bara önska honom lycka till i den klubb han kommer att spela resten av säsongen. Kanske också lycka till i kvällens match mot RBK. Han är ju med i uppställningen och förväntas delta i spelet. Tänk om han skulle råka "toklyckas" och bli 3-målsskytt och matchhjälte, vad säger vi då?

Svarskommentarer

Sv: Anger lämnar

I serien "kändisar möter El Maco" kan rapporteras att Maco fikade på Bagel Deli på Kungsholmen idag. Det gjorde även Niklas Anger vid bordet bredvid.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...