Fantastiskt dåligt av Timrå hittills. Man är det enda laget i serien som får problem med raggar-Rögle. Bestäm er, för faen! Nu spelar man en otroligt patetisk vankelmodshockey. Man forecheckar, men bara nästan tillräckligt hårt. Man står nästan upp i mittzonen. Man anfaller nästan rejält...osv.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Bestäm er, för faen! Nu spelar man en otroligt patetisk vankelmodshockey. Man forecheckar, men bara nästan tillräckligt hårt. Man står nästan upp i mittzonen. Man anfaller nästan rejält...osv.
Uselt!