Men ta skott nån gång då, föri helvete!!!
Inlägg: 1216363
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Bragd-Birger: Jag tror bara det finns ett lag i världen som aldrig kan vända på någonting, OK, ligga under med 1-3 är väl egentligen inga problem, det är väl för fan bara att lägga i en högre växel, men det verkar tyvärr omöjligt för det här gänget, släng er i "skinkspat"