Inlägg: 1216477
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Mycket rabalder idag, men zääitan in hell vad det kommer skällas om några dagar då det inte känns allt för otroligt att laget drar till med en hästfylla ikväll.
men den största orsaken till kvällens usla insats tror jag är att vi inte har tillräckligt skickliga spelare mot såna här typer av lag, Brynäs inräknade..
Eller så har de helt fel gameplan mot dessa lag.
Vilan gör gott men hur blir det med träningen under uppehållet med så många skador som måste rehab tränas?
Nytt folk in - PP MÅSTE skärpas upp och till det krävs nytt folk