1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1216617

Sv: Fighten
lincoln:

Nej, för helvete! Ingen jävel ska klippa ihop allt elände som har drabbats oss denna olycksaliga höst - det räcker med att ha fått uppleva skiten en gång!!!1 "Ankan" kommenterade för övrigt saken på "Arne & Ankans Hockeykväll" på Canal + med att vissa mål bara godkänns i Ängelholm, eller vad han nu sa. Bara en sådan sak. Jag gillar "Ankan". Han verkar uppskatta Timrå IK...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.