KniveN: Hynning dräller i egen zon och det har han gjort alldeles för mycket i de senaste matcherna. Det ser de flesta. Det finns senare inlägg att ta ställning till, men jag har en känsla av att det här blir mitt sista riktat till dig.
Inlägg: 1216831
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Ambroo: Men vi diskuterade ju en specifik situation, där nu av någon anledning hade sett ett ingripande av Hynning som inte har hänt förutom i din fantasi. Sen att Hynning har slarvat en del innebär inte att han agerade dåligt i den situationen.