Kattgubben: Ähh, det är väl gött att det händer nånting...
Inlägg: 1216940
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Mappe: mmm... jo. Det känns som ett vacuum nu - ingen hockey att titta på - knappt någon sport överhuvudtaget. Abstinensen är skoningslös!