1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1217074

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Men vad ni tjafsar om skit.
Allt handlar ju om att ingen av backarna skjuter tillräckligt snabbt.
Jag vet inte hur många gånger Corso passat direkt upp till backen och denne har stått och funderat ett par sekunder innan han antingen passat vidare till ett dåligt läge, eller väntat för länge och sedan dragit iväg ett dragskott för styrning för sent.
Ifjol hade vi Lehtonen som sköt direkt.
Det finns ingen back i år, förutom Styf, som tar dessa skott.
Det är vår största brist i power play.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.