Inlägg: 1217087
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Alla: Gör er inte en björntjänst och stånga er blodiga när ni försöker förklara för Kniven.
Trägen vinner. Precis som Finland i melodifestivalen. ;)
Trägen vinner. Precis som Finland i melodifestivalen. ;)
Ett nonchalant skitpass/utlägg är vad det är och problemet är att spelar man konstant så där så kommer det att resultera i farliga situationer förr eller senare. Det är det som kallas att spela med för små marginaler.
För Hynning har det blivit ett tydligt mönster. Han har spelat så åtskilliga gånger på slutet och måste skärpa till sig ordentligt. Som exempel bara dessa lobbpass bak till back i PP som han gjort några gånger i höst. Caslava höll ju säkert på att skita på sig där minst en gång.