JimmyH: Undrar varför ST skriver om fd:Timrå spelarenToni Koivunen
Inlägg: 1217165
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Nybbe: Fy fan...hoppas verkligen inte det betyder vad jag tror det kan betyda....